20% korting op alle fotoproducten

Veelgestelde vragen

Let op: In verband met een storing bij de winkelleveringen kan het tot 3 dagen langer duren dat het pakket afgehaald kan worden. Onze excuses voor het ongemak.

Wij doen ons uiterste best om het bestelproces zo eenvoudig mogelijk te maken. Toch kan het voorkomen dat er iets niet helemaal duidelijk is. Daarom vind je hieronder op deze pagina een overzicht met de meestgestelde vragen.

Let op: heb je geen vraag over een fotoproduct? Neem dan contact op met de algemene klantenservice van Kruidvat.

Levertijd & orderstatus

Wat is de verwachte levertijd per product?

Voor de meeste producten van Kruidvat Foto geldt dat deze binnen 1 à 2 werkdagen worden verzonden. Bekijk de actuele levertijden om te zien wanneer je jouw bestelling in huis kunt hebben.

Kies je liever voor een winkellevering? Tijdens het bestellen kun je kiezen voor een winkel bij jou in de buurt. De verwachte leverdatum wordt daarbij vermeld.*

*Het afhalen van bestellingen in een (dichtstbijzijnde) Kruidvat winkel is afhankelijk van de gekozen producten en in sommige gevallen het formaat van het product. Het is dus niet altijd mogelijk om in de winkel af te halen.

Waar kan ik de verwachte levertijd van mijn bestelling inzien?

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst kun je de verwachte leverdatum terugvinden in de orderbevestiging die je via de mail hebt ontvangen.

Wat is de status van mijn bestelling?

De status van je bestelling kun je terugvinden in je account onder ''Mijn bestellingen''. Zodra je bestelling is verstuurd, ontvang je een automatische mail met daarin een track en trace code.

Kan ik mijn Kruidvat Foto bestelling ophalen in mijn Kruidvat winkel in de buurt?

Ja dit kan! Tijdens het bestellen kun je kiezen voor een winkel bij jouw in de buurt.

Mijn pakket is nog steeds niet binnen, wat nu?

Heb je na 5 werkdagen na onze verzenddatum nog niks ontvangen? Neem dan contact met ons op via de contactpagina. Misschien is er iets misgegaan en dat zoeken we graag voor je uit!

Software

Hoe kan ik een Kruidvat Merk product ontwerpen?

Via de Online Editor van Kruidvat kun je gemakkelijk en snel je eigen producten ontwerpen.

Bestellen & betalen

Kan ik na het plaatsen van mijn bestelling nog wijzigingen doorvoeren?

Het kan gebeuren dat je na het plaatsen van je bestelling nog een foutje tegenkomt in je gemaakte ontwerp. Na het plaatsen van je bestelling wordt je project automatisch in productie genomen. Neem daarom bij voorkeur z.s.m. telefonisch of via de chat contact op met onze klantenservice om te kijken of er nog wijzigingen gedaan kunnen worden.

Welke betaalmethode zijn beschikbaar?

Voor het afrekenen van Kruidvat Foto producten kun je gebruik maken van de onderstaande betaalmethodes:

  • iDEAL
  • MasterCard / VISA
  • Bancontact

Ik heb een kortingscode, waar kan ik deze verzilveren?

Nadat je klaar bent met je ontwerp en het product hebt toegevoegd aan de winkelwagen, kun je een kortingscode toevoegen. Dit kun je doen door de kortingscode in te voeren bij het invulveld en daarna ‘’controleren’’ aan te klikken. Hierna wordt de korting automatisch verrekend.

Kan ik bij Kruidvat Foto spaarpunten van mijn voordeelkaart inleveren?

Nee, dit kan niet bij Kruidvat Merk. Mocht je toch al punten ingewisseld hebben en wil je dit herstellen, dan kunt je contact opnemen met de Kruidvat klantenservice: NL (0318 - 798 016) of BE (+32 3302 0801).

Waarvoor kan ik het product 'Kruidvat Foto cadeaubon' gebruiken?

De Kruidvat Merk cadeaubon is alleen in te wisselen op Kruidvat Foto producten, dus niet op kruidvat.be of bij Kruidvat fotoservice.

De Kruidvat Foto vouchercode werkt niet, wat nu?

Check de geldigheid tot wanneer de actie loopt en controleer ook op hoofdlettergebruik. Werkt de vouchercode nog niet? Neem dan contact op via de contactpagina.

Kun je gecombineerd bestellen?

Nee alleen Kruidvat Foto producten kunnen gecombineerd worden, niet met andere Kruidvat producten.

Zijn de verzendkosten gratis als mijn bestelling uitkomt boven een bepaald bedrag?

Nee, de verzendkosten komen niet te vervallen.

Contact opnemen

Hoe neem ik contact op met de klantenservice Kruidvat Merk?

Openingstijden:

ma-vrij van 9:00 tot 21:00  
zaterdag van 9:00 tot 17:00
Zondag van 12:00 tot 18:00

  • NL: (0318-264 004)
  • BE: (+32 3302 0801)

Ik heb een klacht over mijn bestelling of product, wat moet ik doen?

We hanteren een 100% tevredenheidsgarantie. Wanneer je een klacht hebt of het geleverde product niet geheel naar wens is, kun je contact opnemen met onze klantenservice. Samen zullen we kijken naar een gepaste oplossing.

Contact opnemen kan via de contactpagina. Meld hierbij het 8-cijferig ordernummer (FF-xxxxxxxx) van je bestelling. Ben je ontevreden over het geleverde product? Maak dan bij voorkeur een foto van de klacht.